sobota, 25. junij 2016

Planerji

Moram reči, da me prav veseli, da ljudje še pišejo. Sej vemo, tehnologija gre naprej, ampak kar je na papirju ostane tam.

Pred kratkim sem dobila nov telefon, vse super, sem ga sinhronizirala s starim in vse številke, stiki so bili tik tak v novem telefonu. Potem pa, ker stari telefon še ni za na odpad, je dobil novega lastnika in seveda sem vse stike zbrisala, odjavila vse račune in PUFFFFFF, tudi nov telefon je bil kar naenkrat prazen :O

Zato, še vedno drži - PAMETNI PIŠEJO ;)

Ob koncu šolskega leta sta 2 učiteljici prejeli planer. Naj jima dobro služi.





Sreča je 
srečati prave ljudi, 
ki v tebi pustijo
dobre sledi.

(T. Pavček)

19 komentarjev:

  1. Uuuup, nerodna reč, da se ti je vse zbrisalo.
    Lepa planerja in dobro darilo za učiteljici.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prvi trenutek je bil grozen, potem pa sem zadihala in ... tako je življenje ;) Hvala!

      Izbriši
  2. U to pa je hudič, ko ostaneš brez vsega na tel. :-( KRASNA PLANERJA SI IZDELALA!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. HB so vse slike na SD kartici! Ostalo pa, bomo počasi sestavili nazaj ;) Hvala!

      Izbriši
  3. I am absolutely loving your gorgeous blog!I love this blog.Thanks for sharing.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ponudba ne-protokolskega posojila
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33752366330

    OdgovoriIzbriši
  5. https://furkittens.com/for-sale-maine-coon-kitten/
    https://greenlandpuppies.com/
    https://greenlandpuppies.com/teacup-yorkie-for-sale/

    OdgovoriIzbriši