nedelja, 23. december 2012

Craft it forward

Že pred dnevi me je poštar presenetil s paketkom. To to ne kar z nekim paketkom, ampak posebnim. Dišečim!


Pisana rokodelnica hvala! Darilce sem si prislužila s prijavo v tole igrico. Moja naloga zdaj je, da jo nadaljujem. Pravila kar kopiram.

Petim blogerkam (velja tudi za moško obliko sklanjatve ;) bom podarila svoj DIY- »naredisisam« izdelek. In ko boste prejeli sami mojo pošto, ste na vrsti vi! Najprej naredite objavo (kot je ta moja) in nadaljujete s Craft it forward projekt s tem, da še sami pošljete drobna  DIY presenečenja prvim petim komentatorjem. Kot rečeno, lahko je karkoli, le da je samo vaš, ročno ustvarjen izdelek. Ste za?
Bi craftali, se spoznavali, se igrali?

Prvih 5, ki se pofočka pod tole objavo, dobi od mene paketek presenečenja. Torej, če tudi vi raje kot položnice dobivate paketke presenečenja, se pofočkajte pod objavo in pošljite svoj naslov na moj mail:
kosak.zupan@gmail.com. In kmalu bo v vašem nabiralniku paketek ;)

Lepo nedeljo!

1 komentar:

  1. Veliko raje od položnic imam majhne paketke v katerih so mali zakladi :).

    OdgovoriIzbriši