torek, 14. december 2010

Čestitkanje s prvošolci

Danes sem bila povabljena v Matevžev razred, da bi skupaj čestitkali. Z Matevžem sva doma naredila 2 voščilnici, ki naj bi bili vzorčni.
Ja, seveda ;) Vsi, ki ste bili vsaj enkrat v bližini otrok veste, da je to misija nemogoče. In ker je bil danes tak poseben dan in ker sem jaz prepričana, da so vsi otroci ustvarjalni, jim tistih dveh voščilnic sploh nismo pokazali.

Edino, kar smo dorekli je bila oblika - okrogla naj bo, so bili soglasni. Nastale so unikatne voščilnice - prave umetnije so! smo bili na koncu navdušeni prav vsi.

Dve uri sta kar prehitro minili! Če sem sigurna, da jutri ne bi spet prišla, so na koncu še vprašali ;)

Hvala, ker sem lahko ustvarjala z vami!

3 komentarji:

  1. Zelo lepe voščilnice ste naredili! Bravo za ustvarjalnost! LP

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooo kako lepo ste tole naredili.
    SPloh ne morem verjet, da je to delo prvošolcev. Ni kaj, dobra tršica in njen asistent.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, ti prvošolčki pa so res ustvarjalni. Krasni ste bili.

    OdgovoriIzbriši