ponedeljek, 29. november 2010

Must have prave oboževalke

Tale objava kaže, da spadam med tiste, ki so podlegli vampirski sagi. Ker še lep čas ne bo novega dela, se bom ponovno lotila knjig. Da pa bo lažje čakati nov film, sta nastali zaenkrat 2 beležki - vsaka za privžence enega tima ;)

Beležki sta preprosti, da bosta preživeli v torbici. V notranjosti je celoletni koledar, potem še 12 praznih koledarjev in cel kup lističev za pomembne zaznamke.


Verjetno se pa iz slike opazi, da sem Jackob team ;)) Sliki sta novi. Sem slikala pri dnevni svetlobi.
Pa še pogled na odprto beležko.

6 komentarjev:

  1. Hi hi, kar se filma tiče, sem team Jacob (njamsi igralec :))), kar se pa knjig tiče, je pa Edward ''The one''. Robert Pattinson je samo zelo medel zadetek.

    Aja, beležki sta pa luštni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim, da sva na nasprotni strani - jaz sem v Edward team-u. :) :)

    Super sta!

    OdgovoriIzbriši
  3. jst bi tud Edvardu podlegla :-)))))

    OdgovoriIzbriši
  4. A res, kr vse Edward team? Bom vidla pr ponovnem branju, ampak nč ne obljubim :P

    OdgovoriIzbriši
  5. Imamo po tihem vse rade, da nam kdo kri pije. LOL

    OdgovoriIzbriši
  6. Tole bi pa celo lahko bila teorija. In ker sem pri nas jez tista, ki pije kri, sem si (podzavestno seveda) izbrala Jackoba iz nasprotne ekipe ;)

    OdgovoriIzbriši