ponedeljek, 6. april 2009

Škatlica - drop spine box

Včeraj je nastala tale škatlica z mislijo, da bo šla kot malo darilce, od doma. Pa sem razočarana, ker sem prvo odrezala prekratka traka in se težko zaveže, pa sama škatlica ima notri nekaj napak. No dve, ki se ful vidita, ko je odprta.


Očitno sem naredila napako, ker sem delala s predebelim kartonom :S Samo ni bilo druge, ker imam doma samo dvostranski scrap papir, ki je tudi kar debel. Se bom lotila druge, ker drugače mi je všeč, je lahko uporabna.


Zdej pa mojstrice, vem da vas je nekaj, ki ste to že delale, s kakšnim papirjem se lotite tega, ker scrap te omeji na velikost 12 inčev, kar mi spet ni všeč. Pa še povejte, je tisti scrap papir, ki ima tisk samo na eni strani tanjši?

7 komentarjev:

  1. Sicer mi je ne poveča, ampak tako od daleč mi je prav všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Na vzven je zelo lepa! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Od zunaj je škatlica, zelo lepa. In sigurno pretiravaš, da je znotraj ponesrečena.

    Jaz sem za mojo uporabila navaden scrap papir-trd. Imaš pa tudi takšnega, ki ni tako trd, ampak je v istih velikostih.

    OdgovoriIzbriši
  4. Barve gledajo super, prav gotovo je lepa škatlica.
    Če prva ne pride najbolje, bo pa druga prav gotovo mojstrska.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, sem jo taktično samo od zunaj pokazala. Ker bo doma, bom napake sam jaz vidla :)

    Bom pa danes zvečer poskusila še enkrat, sem si zdej še video pogledala, pa upam, da bo znotraj mal lepša.

    OdgovoriIzbriši
  6. Izbrala si tako lepe barve, da se mi zdi, da tale škatlica prav diši....MOjstrsko!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav lepa je....v notranjost pa ne bomo gledali, čeprav ne dvomim, da sploh ni tako slaba. Zelo lep papir.

    OdgovoriIzbriši